Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Θεραπευτική Ιππασίας Σερρών

Την Πέμπτη 26 Μαρτίου , στο πλαίσιο του Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων με θέμα « Προσβασιμότητα και συμπερίληψη. Ένα σχολείο προσβάσιμο σε όλους», μαθητές  του 4ου ΕΠΑΛ Σερρών από τα τμήματα της Α΄τάξης καθώς και το τμήμα της τρίτης τάξης ΓΒΦ ( Βοηθών Φυσιοθεραπευτών), συνοδευόμενοι από τις καθηγήτριες του Τομέα Υγείας, Καφταντζή Αντιγόνη, Φυσιοθεραπεύτρια και Ευαγγελία Κύδρου Φυσιοθεραπεύτρια,  πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Θεραπευτικής Ιππασίας Σερρών.

Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις του Κέντρου, ενημερώθηκαν για την μακρά πορεία του ΚΕΘΙΣ και τις δράσεις του από την κυρία Μαρία Λίγκα, Φυσιοθεραπεύτρια του Κέντρου , καθώς και από τον κύριο Δημητρακάκη Κωνσταντίνο, πρόεδρο του ΚΕΘΙΣ.

Στη συνέχεια παρακολούθησαν συνεδρία Ιπποθεραπείας,  ενημερώθηκαν για τα οφέλη της ιπποθεραπείας , καθώς και την επίδραση της κίνησης του αλόγου στο σώμα του αναβάτη.

Ακολούθησε βιωματική πρακτική μέσω ίππευσης μαθητών, με σκοπό να βιώσουν και οι ίδιοι τα ερεθίσματα που μεταφέρονται από τη ράχη του αλόγου στον αναβάτη.

Η  εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΕΘΙΣ αποτέλεσε μια ξεχωριστή εμπειρία για όλους  μας, μαθητές και συνοδούς καθηγητές, καθώς η εξαιρετική ξενάγηση η ζεστή φιλοξενία και η ενημέρωση για το σημαντικό έργο που επιτελεί το ΚΕΘΙΣ, άφησαν τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους.

Ευχαριστούμε θερμά τον Πρόεδρο του ΚΕΘΙΣ Κώστα Δημητρακάκη, καθώς και τους εθελοντές φυσιοθεραπευτές  Λίγκα Μαρία και Φώτη Πετρακόγιαννη για την ξενάγηση και ενημέρωση.

ΚΕΘΙΣ 2026