🇬🇷 Συμμετοχή του 4ου εσπερινού ΕΠΑ.Λ Σερρών στις Εορταστικές Εκδηλώσεις της 25ης Μαρτίου

Με ιδιαίτερη υπερηφάνεια και συγκίνηση, οι μαθητές και οι καθηγητές του σχολείου μας συμμετείχαν σήμερα στις εκδηλώσεις για την εθνική μας επέτειο.
Η παρουσία των μαθητών μας στην παρέλαση αποτέλεσε ένα ζωντανό παράδειγμα θέλησης και δύναμης, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι ο δρόμος για τη γνώση και την προσφορά δεν έχει ηλικία ούτε χρονικούς περιορισμούς. Η αξιοπρεπής εμφάνιση της σχολικής μας μονάδας τίμησε τους αγώνες των προγόνων μας, ενώ παράλληλα ανέδειξε το πνεύμα ενότητας της σχολικής μας κοινότητας.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους συμμετέχοντες που εκπροσώπησαν επάξια το εσπερινό ΕΠΑ.Λ Σερρών.
Χρόνια Πολλά σε όλους!
25-03-26