Με σεβασμό και συγκίνηση τελέστηκε ο αγιασμός για τη νέα σχολική χρονιά, από τον π. Αθανάσιο Μάνθο, ο οποίος με την παρουσία και τον λόγο του ενίσχυσε το πνεύμα ενότητας και ελπίδας της σχολικής μας κοινότητας. Την εκδήλωση τίμησε ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Σωτηριάδης, μεταφέροντας μήνυμα αισιοδοξίας και προόδου. Η Διευθύντρια του σχολείου μας, κα Ουρανία Κυρισκόζογλου, εξήρε τις επιτυχίες των μαθητών μας στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, επιβεβαιώνοντας πως η αφοσίωση και η προσπάθεια οδηγούν στην επιτυχία. Με χαρά καλωσορίσαμε τους νέους μαθητές της Α΄ και Β΄ Λυκείου, ευχόμενοι σε όλους μια δημιουργική και γόνιμη χρονιά, με συνεργασία, πρόοδο και αλληλεγγύη.
